FAQ
1. Proč nakupovat u nás?
Boombágl je jediným českým e-shopem, který Vám nabízí školní batohy od značky Frii of Norway.
Batohy váží pouhých 450 – 750 gramů (dle velikosti batohu). Batohy jsou vybaveny ergonomickou konstrukcí, doplněnou balančními prvky, které zajistí správný posed na zádech a tím je zajištěn i jejich správný vývoj. Na výrobě batohů se podílelo několik fyzioterapeutů a chiropraktiků s 20-ti letou zkušeností. Díky zapojení rodičů a zkušených designerů jsou batohy vybaveny jednoduše ovladatelnými prvky (zipy, přezky, magnetické pásky) a mají originální a nadčasový design. Pro zvýšení bezpečnosti jsou v rámci designových prvků batohů umístěny reflexní body
2. Jakých výhod mohu využít při svém nákupu?
Při objednávce nad 3000 Kč získáte dopravu ZDARMA.
Své zboží si také můžete nechat poslat PPL či Českou poštou nebo můžete využít 2500 výdejních míst Zásilkovna.
3. Jak mám vybrat vhodný batoh?
Vybrat batoh, aby správně seděl, nemusí být vždy lehké, proto jsem pro Vás připravili pár doporučení, jak si
Pokud byste výběr správného batohu spíše raději ještě konzultovali, neváhejte se na nás obrátit a to buď na email info@boombagl.cz
nebo tel. čísle 720 553 007 v čase od 8:00 do 17:00 hod.
4. Je batoh pro první třídu dostatečně velký?
Batoh má obsah 22 litrů, což je dostačující pro veškeré věci, které malý školák potřebuje. Navíc je batoh nastaven tak, aby nepřetěžoval školákovi malá záda. Větší batohy by nemusely být vhodné svou velikostí, jelikož nesedí dobře na zádech a dítě by mohly převažovat.
Více o batohu Batohy pro malé školáky
5. K čemu složí bederní pás batohu?
Veškeré prvky batohů slouží k tomu, aby ulevily zádům. Bederní pásy pomohou ulevit až s 40% celkové váhy batohu a v kombinaci s dalšími balančními prvky batohu záda úlevu opravdu pocítí!
6. Jak na údržbu batohu?
Úplně jednoduše, batoh můžete vyprat v pračce.
7. Jak zjistím, že je zboží opravdu skladem?
U každého Vámi vybraného batohu můžete najít informaci o tom, zda je batoh k dispozici.
V případě, že by byl Váš preferovaný batoh již nedostupný, nezoufejte a napište nám na email info@boombagl.cz
A dáme Vám vědět, kdy bude možné batoh opět objednat.
8. Jak mohu objednávku zaplatit?
Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů plateb. Objednávku můžete hradit on-line při nákupu nebo dobírkou.
9. Neprošla mi platba kartou. Jak mám dál postupovat?
Bohužel občas se může objevit problém v platební bráně a transakce neproběhne v pořádku. Určitě ale nezoufejte, pokud máte o objednávku stále zájem, stačí nás kontaktovat na info@boombagl.cz.
Objednávku Vám můžeme změnit na platbu na účet nebo dobírkou. Pokud i budete přát platit kartou, poprosíme Vás o vytvoření nové objednávky a kontaktovat nás ohledně storna původní.
10. Zaplatil/a jsem, ale zboží je stále v nedohlednu. Jak mám postupovat?
Pokud jste nám odeslali platbu ve správné výši a uplynulo více jak 48 hodin bez reakce o úhradě, prosím kontaktujte nás info@boombagl.cz.
V případě, že jste odeslali platbu bez variabilního symbolu, nebude zřejmě správně přiřazená a nejsme schopni ji spárovat s Vaší objednávkou. Prosím, dejte nám vědět info@boombagl.cz.
Platbu spárujeme ručně a hned balíček odešleme.
11. Za jak dlouho mi bude zásilka odeslána?
Vaši zásilku odešleme hned, jak budou splněny podmínky pro její odeslání. Zpravidla by k Vám měla zásilka dorazit v rozmezí 2 -7 dní.
12. Můžu batoh vrátit, pokud s ním nebudu spokojen?
Pokud Vám batoh nebude vyhovovat, můžete ho samozřejmě poslat nepoškozený do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu zpět na adresu:
BoomBágl, Višňová 127/10, Plzeň 301 00.
Prosíme o zaslání informací o vrácení zboží na email info@boombagl.cz a sdělení, jakou formou Vám máme peníze vrátit. Po obdržení zboží Vám pošleme obratem Vaší úhradu dle Vašich preferencí.
My ale plně věříme, že až batoh uvidíte, tak ho nebudete chtít dát z ruky. :o)
13. Jak mohu zboží reklamovat?
Pokud nastane situace, kdy je nutné řešit reklamaci, prosím zašlete zboží na adresu:
BoomBágl, Višňová 127/10, Plzeň 301 00 a informaci o reklamaci na info@boombagl.cz.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní.
Snažíme se ale reklamaci vyřídit co nejrychleji, aby se batoh mohl vrátit co nejdříve ke svému majiteli či si mohl zájemce vybrat nový.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů ohledně reklamace nás kontaktujte na čísle 720 553 007 nebo info@boombagl.cz.